تیسکو در تلاش است کلیه سفارشات ثبت شده در وب سایت خود را در اسرع وقت به دست مشتریان محترم برساند. بر این اساس روش‌های ذیل به تفکیک شهر تهران و سایر شهرهای کشور جهت ارسال کالاها به کار گرفته خواهند شد.

تهران

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 و در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۴ ظهر خریداری شوند، در همان روز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده ثبت شوند در اولین ساعت‌های کاری روز بعد تحویل داده می‌شوند.توصیه می‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود.در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل تهران نیز می‌‏توانند با تیپاکس ارسال شوند که در ادامه توضیحات مورد نیاز ارائه شده است.

سایر شهر های کشور

جهت ارسال کالا برای شهرهای غیر از تهران روش‌های متعددی برای رفاه حال مشتریان تیسکو مد نظر قرار گرفته است که در ذیل به تفکیک ارائه شده است:

باربری

باربری برای لوازم سنگین و حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. مرسولات برای شهرهای نزدیک تا ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد. 

تیپاکس

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران مشتریان برنامه‌ریزی شده است. البته در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل تهران نیز می‌‏توانند با تیپاکس ارسال شوند.تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.مشتریانی که آدرس‌ آنها در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول ۲۴ ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

پست پیشتاز

این روش ارسال، یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های حمل و نقل کالا در کشور می‌باشد. در عین حال تعرفه آن نیز مقرون به صرفه است. روش ارسال پست پیشتاز برای کالاهای سبک و گران‌قیمت مناسب است.زمان تحویل سفارشات با روش ارسال پیشتاز به فاصله و مسافت تحویل گیرنده از محل فروشگاه ابزارفروش بستگی دارد که به ترتیب به شرح زیر است:

 

استان‌های همجوار – زمان تحویل یک روزه (نهایتاً ۲ روز)

استان‌های غیرهمجوار – زمان تحویل دو روزه (نهایتاً ۳ روز)

استان‌های دور – زمان تحویل سه روزه (نهایتاً ۴ روز)

محاسبه زمان تحویل بر اساس روزهای کاری و غیر تعطیل می‌باشد.